onsdag 8. mai 2013

Nyheter i nettbutikken og giveaway 3!

Har de siste ukene jobbet med å rydde på lageret og legge inn alle de nye produktene vi har fått på lager i løpet av vinteren. Ca 50 stykker har kommet på plass i nettbutikken, men enda flere er på vei!


Mange nye sjokoladeformer, sprøytetip'er, Wilton sukkerpasta, kakestativ og roseutstikkere er noe av det som  har blitt lagt til. Gå HIT for å finne hele listen med NYHETER!

Så er det klart for Cake International giveaway 3!!! Og denne gangen er det flotte utstikkere fra Cakes by Bien som er for tur!


De to utstikkeren som vi vil gi vekk er "Birdhouse Cookie" og "Geisha".


Med "Birdhouse Cookie" kan du lage to forskjellige fuglehus, med størrelsene 11 x 11 x 7cm ( hxwxd) and 9 x 11 x 7cm (hxwxd). Utstikkerene er laget av rustfritt stål og tåler oppvaskmaskin! Er de ikke bare kjempe nydelige!


Geisha er en liten Japansk jente utstikker, størrelsen er 4 x 7 cm. Og så denne er laget av rustfritt stål og tåler oppvaskmaskin!



Og slik gjør du for å være med i trekningen:
  1. Skriv en kommentar under dette innlegget! Husk også å skrive din e-post adresse slik at vi kan kontakte deg om du vinner!
  2. Hvis du ikke allerede liker Facebook siden vår blir vi veldig glad om du vil bli en av oss og trykke "Liker" på denne siden Spiselige Kunstverk.
  3. Og så setter vi veldig stor pris på om du vil dele både dette blogginnlegget og vår FB side med dine venner!
Hvis du blir den heldige vinneren ber vi om at du gir oss din ærlige tilbakemelding på hva du syns om utstikkeren og om dette er et produkt som er bra nok til å selges i vår nettbutikk. Vi blir også veldig glade for noen bilder så vi kan se hva du har laget med utstikkeren din.

Vinnerene offentligjøres her på bloggen om noen dager.

Det er fremdeles tid til å være med på Giveaway 1 og Giveaway 2! Ikke glem å følge med for det kommer flere GIVEAWAY de neste dagene!!!

22 kommentarer:

  1. Jeg er med;) Likt siden leeeenge og delt på fb;)

    Marita Romfo
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Å så kul giveaway :-) Jeg ønsker meg denne også jeg!

    SvarSlett
  3. Jeg er med :)
    Lene@bussmagasinet.no

    SvarSlett
  4. Åååh vad söta!! Detta vill jag vara med på! :)
    Linda Sanderson
    lindamsanderson@gmail.com

    SvarSlett
  5. Ja denne vil jeg være med på.har likt siden på fb lenge.
    Hildersh@gmail.com

    SvarSlett
  6. Knall kule fuglehus...!!!
    Anne Silje Kongevold
    ask_jersey@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Denne var ålreit :)

    kakeverden(at)tutturen.no

    SvarSlett
  8. blir med jeg
    Kenneth Bratgjerd
    kebratg@online.no

    SvarSlett
  9. Åh som jeg håper d er jeg som mottar den hyggelige mailen om at jeg har vunnet disse. Send gjerne til tittin72@live.no :-D - jeg har likt lenge og delt dette!

    SvarSlett
  10. De var skikkelig tøffe:) håper å vinne disse:) hanne_svanes_1@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Kjempeflott giveaway :)
    Blir gjerne med å prøver lykken her, og håper at det eg kan juble av Glede :)
    Liker Fb fra før.
    Deler med Glede med Alle mine venner :)

    Ha en kjempeflott uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg er med og liker allerede facebooksiden :)

    SvarSlett
  13. Utrolig søte! jeg er med og har likt facebooksiden veldig lenge :D
    brenner virkelig for baking og dekorering så det hadde vært gjøy å vinne disse :)
    Mvh Maja
    m.hoeksn@gmail.com

    SvarSlett
  14. JEPP .BLIR SELVFØLGELIG MED JEG.DELT OG LIKT PÅ FACEBOOK.HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD..gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Jeg er med og har likt og delt på face!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  16. Disse var jo bare søte :)
    Har likt lange og deler :D

    SvarSlett
  17. Jeg er med! :-)

    mail: turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  19. Åååh, så fine de var!!! Kjempesøte <3 Er med jeg også :-)
    mail: neilandanja@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Prøver meg, jeg! :D


    Veronicabadekar@gmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg er med!
    Ida.gilje@hotmail.com

    SvarSlett