søndag 28. april 2013

Cake International London 2013 - Giveaway 1



12 - 14 april 2013 besøkte jeg Cake International i London, dette er en stor kakeutstilling med både konkurranser, utstillinger og masse butikker som selger utstyr.

Her tilbrakte jeg tre hele dager med å titte på kake, prøve utstyr og prate med mulige nye leverandører!






Flere bilder kan du se på vår Facebook side.

Jeg fant også en del nye potensielle leverandører av kakeutstyr til nettbutikken. I de kommende dagene vil jeg gi vekk noen "smaksprøver" fra noen av disse potensielle leverandørene. Og så håper jeg at dere som får prøve disse varene vil gi meg deres ærlige tilbakemelding på hva dere syns om de.

Først ut er sukkerpastaen SweetArt!


Denne flotte sukkerpastaen kommer fra Portugal og finnes i 25 nydelige farger! Fire heldige vinnere vil få to pakker hver à 250 g. Slik at dere kan teste ut denne sukkerpastaen og fortelle meg hva dere syns!



Og slik gjør du for å være med i trekningen:
  1. Skriv en kommentar under dette innlegget! Husk også å skrive din e-post adresse slik at vi kan kontakte deg om du vinner!
  2. Hvis du ikke allerede liker Facebook siden vår blir vi veldig glad om du vil bli en av oss og trykke "Liker" på denne siden Spiselige Kunstverk.
  3. Og så setter vi veldig stor pris på om du vil dele både dette blogginnlegget og vår FB side med dine venner!
Hvis du blir den heldige vinneren ber vi om at du gir oss din ærlige tilbakemelding på hva du syns om SweetArt sukkerpasta og om dette er et produkt som er bra nok til å selges i vår nettbutikk. Vi blir også veldig glade for noen bilder så vi kan se hva du har laget av sukkerpastaen.

Vinnerene offentligjøres her på bloggen om noen dager. Ikke glem å følge med for det kommer flere GIVEAWAY de neste dagene!!!

59 kommentarer:

  1. Så gøy:-) Sukkerpasta er genialt fremfor marsipan spør du meg (nøtteallergiker)

    SvarSlett
  2. Hadde vært gøy å fått prøvd ut dette. Bruker som regel bare hjemmelaget mmf da vi ikke liker marsipan sammen med sjokoladekaker. Har lurt på hvordan sukkerpasta er sammenlignet med mmf når det kommer til smak/konsistens og slikt.
    Anne Silje Kongevold
    ask-1984@online.no

    SvarSlett
  3. Det var herlige fine farger. Heldigen du som har fått oppleve så mye kjekt i London :-) Gleder meg til jeg får prøve noe av det du vil selge i nettbutikken.

    SvarSlett
  4. så moro :) alltid kjekt å prøve ut nye produkter :D
    (liss-boe@live.no)

    SvarSlett
  5. Klart det hadde vært gøy å prøve så knæsje farger! :) Helsing rita[a]per.no

    SvarSlett
  6. Den såg spennende ut
    pesol@hkabel.net

    SvarSlett
  7. Blir glad om jeg får prøve det ut ! :) marlen.stangeland@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Har aldri prøvd sukkerpasta før , så dette er jo en gylden mulighet :D
    Har delt med mine venner :D

    SvarSlett
  9. Baker en del og synes det er moro og teste ut nye ting og farver :)Så jo takk dette hadde hvert noe for en hobbybaker:)Og takk for fin side.Delte med mine venner så de også får gleden av alt dette vakre og fristende.Tror jaggu jeg må bake litt,kribbler i fingra.En fin dag ønskes dere alle fra Trøndelag.

    SvarSlett
  10. I'd like to try it in the next birthday cakes in the family :-)
    thelma.haugland@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jag är gärna med! :) Linda Sanderson lindamsanderson@gmail.com

    SvarSlett
  12. Yay for London! I'd love to test out some new sugarpaste! ;)

    chelseascoolcakes@gmail.com

    SvarSlett
  13. Det må jeg vinne:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  14. så flott :) kunne tenkt meg å prøve som overtrekk til en kake :)

    Mvh Annelinn Toften
    annelinn86@yahoo.no

    SvarSlett
  15. Ingrid Thorbjørnsen28. april 2013 kl. 19:09

    Skulle så gjerne ha sett alle kakene, sukkerpasta er supert å jobbe med!

    SvarSlett
  16. har ikke erfaring med sukkerpasta men vil gjerne prøve =)
    janehopland@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Så flotte farger! Hadde vært moro å prøve både smak og konsistens :)

    SvarSlett
  18. Dette hadde vært kjempe gøy å prøvd. Alle tre er gjennomført;)

    emi010600@hotmail.com

    Marita R

    SvarSlett
  19. Dette hadde vært ideelt å prøve ut til kaken til min datters kommende 3års dag nå i mai. Jeg er forholdsvis fersk i faget kakepynting, men det har blitt en slags tradisjon å finne på nye kaker til barnas bursdager. Mye inspirasjon å finne fra kakebildene på fb. :-)
    Kjersti74@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Spennende med ny sukkerpasta! Vil gjerne prøve :)
    hannelovra@hotmail.com

    Mvh
    Hanne Brit Taylor

    SvarSlett
  21. så fine klare farger, ser veldig bra ut :-)

    bente@frankovesen.tv

    SvarSlett
  22. Spennende premie, jeg er med. Likt og delt

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Liker på Facebook. Har delt både blogg og Facebook-siden

    Mvh Hilde
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  24. Har fullført hele oppdraget og krysser fingrene!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  25. Liker og deler og krysser fingrene ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  26. Denne skulle jeg gjerne prøvd :-)

    Mvh Bente L
    benmaas#hotmail.no

    SvarSlett
  27. Jeg er med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  28. Spennende! Er alltid på jakt etter nye typer SP som er god å jobbe med og som smaker bra :-)
    neilandanja@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Denne har jeg veldig lyst til å prøve. Sukkerpasta er et fenomenalt medium til å lage litt tynnere naturtro blomster :)
    jeg liker og deler både siden og innlegget :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  30. er med! har kjempe lyst til og prøve :)
    camillalindahln@gmail.com

    SvarSlett
  31. Er med jeg og denne vil jeg vinne <3
    Mvh therese

    SvarSlett
  32. Jeg er med! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg er med :D

    elin8364@gmail.com

    SvarSlett
  34. andrea.hjeldnes@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg er med :)

    kakeverden(at)tutturen.no

    SvarSlett
  36. Dette har jeg sååå lyst å prøve, ser det over alt men har aldri prvd skikkelig sukkerpasta.
    Jeg Liker på Facebook, pluss har deltpå Facebook, :)

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg er superimponert over allle de flote kakene. Håper å kunne lage en skikkelig flott kake til veslas gebursdag, og denne sukkerpastaen hadde vært midt i blinken.
    Liker siden deres på FB og deler med vennene mine:)

    mvh
    Kjerstin

    SvarSlett
  38. jeg vil være med på giveawayen:D likt og delt facebooksiden

    yn.ng@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Vil gjerne være med :)

    arvidsdatter@hotmail.com

    Hilsen Tone

    SvarSlett
  40. Så spennende!! Ønsker meg veldig noen spennende farger sukkerpasta så jeg kan prøve meg på en fin fin kake:)) Liker og deler siden på FB ;)

    Mange klemmer fra Maria
    mariafresh1@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Jag är gärna med! :)

    matildas.kafferep@gmail.com

    SvarSlett
  42. å jaaaaaaa blir med jeg

    kebratg@online.no

    SvarSlett
  43. Jeg vil bli med i trekningen
    kristine@rovik.com

    SvarSlett
  44. Dette ser spennende ut! Jeg ønsker å være med i trekningen :)

    SvarSlett
  45. KJEMPE FLOTT DETTE.HAR SELVFØLGELIG DELT OG LIKT.HA EN FLOTTE VÅR-SOMMER VIDERE. HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD.gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  46. Så utrolig gøy ! Super flotte kaker, blir helt sjokkert her jeg sitter !
    Likt og delt på facebook :)

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Hadde vært gøy å vunnet.
    hildersh@gmail.com

    SvarSlett
  48. Hadde vært kultå prøve en slik:) hanne_svanes_1@hotmail.com

    SvarSlett
  49. ferdig farga sukkerpasta er topp!
    Eg er med!

    tiaengel235@live.no

    SvarSlett
  50. Sukkerpasta har jeg alltid ønsket å prøve :) Så denne hadde vært spennende å få vinne.
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  51. Turid Helen Kristoffersen12. mai 2013 kl. 05:05

    Vil veldig gjerne være med! :-)

    mail: turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  52. nå ble jeg helt i hundre, det er klart at jeg blir med,
    for kakepynting,- ingenting er mere gøy enn det,
    er redskap halve jobben,- da er sukkerpasta best,
    man tryller frem det vakreste,- og topper hver en fest,
    min kreativitet den vil ingen ende ta,
    så JA den premiepakken,- den vil jeg gjerne ha!
    harriet.roms@gmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg blir gjerne med i trekningen! Har veldig lyst til å prøve ut ny type sukkerpasta!

    (jorisk1@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. jeg vill være med , skal snart lage kake til dåp

    aleksander kristiansen

    aleksander_kristiansen@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg vil også være med, er en hund etter alt søtt

    Likt og delt på facebook

    Mvh
    Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Er med :)

    Hildedrange@live.com

    SvarSlett
  57. God dag,

    Interesserte personer bør kontakte meg via e-post:
    Långiver navn: Mr Mark Grant:
    Utlåner E-post: mark_grant11@hotmail.com

    Vi tilbyr private, kommersielle og personlige lån med svært Minimal årlige renter så lav som 3% innen 1 år til 50 år gjenværende varighet periode til alle deler av verden. Vi gir ut lån innenfor rekkevidden av $ 5,000.00 amerikanske dollar til $ 100,000,000.00 amerikanske dollar.

    Våre lån er godt forsikret for maksimal sikkerhet er vår
    prioritet, Er du mister søvn om nettene bekymringsfullt hvordan å få en legit lån utlåner? Er du bite neglene dine til rask? I stedet for å slå deg opp, ta kontakt med Mr Mark Grant LÅN AGENCY IDAG (LAN tjenester) nå, Låne spesialister som hjelper stoppe dårlig kreditt-historie, for å oppdage en vinn-løsning som er vårt oppdrag.

    Interesserte personer bør kontakte meg via e-post:
    Långiver navn: Mr: Mark Grant
    Utlåner E-post: mark_grant11@hotmail.com

    Beste hilsen,
    Mark Grant

    SvarSlett
  58. Navn på kreditor: Mr. Paul William.
    Långiver E-post: paul_william_loanhouse@hotmail.com

    Vi tilbyr private, kommersielle og personlige lån med svært lave årlige rentene så lave som 3% i ett år til 50 år nedbetalingstid hvor som helst i verden. Vi tilbyr lån fra $ 5000 til US $ 100 millioner.

    Våre lån er godt forsikret for maksimal sikkerhet er vår prioritet. Er du mister søvn på nettene foruroligende hvordan du får en legit lån utlåner? Er du bite negler til rask? I stedet for å slå deg, kontakt Paul William Loan Hus (Loan Services) nå, de spesialister som bidra til å stoppe lån
    dårlig kreditt historie, for å finne en løsning som seieren er vår misjon.

    De som er interessert bør fylle ut lånesøknad skjemaet nedenfor:

    Lån søknadsskjema
    lån forespørsel
    Ditt fulle navn *
    Din e-post *
    Ditt telefonnummer *
    Din adresse *
    Din By *
    Stat / provins *
    land *
    faksnummer
    Fødselsdato *
    Har du en konto? *
    Du har søkt før? *
    Lånebeløp Needed *
    Varighet av lån *
    Formålet med lånet *
    Send meg en skannet kopi av identifikasjon: *

    Navn på kreditor: Mr. Paul William.
    Långiver E-post: paul_william_loanhouse@hotmail.com

    Hilsen,
    Mr. Paul William.
    paul_william_loanhouse@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett