torsdag 14. februar 2013

VALENTINE GIVEAWAY!!!!

Kilde: http://www.bakerella.com/mini-ways-to-say-happy-valentines-day/


Jeg har i lengre tid lovet en giveaway, men har lurt litt på hvordan jeg faktisk skal gjennomføre den. Etter litt tenking og undersøkelser av bl.a. Facebook regler bestemte jeg meg for å ha VALENTINE GIVEAWAY'en her på bloggen!!!

Og siden jeg egentlig lovet å holde giveaway når vi rundet 4000 på FB, og det nå er enda flere (tusen, TUSEN TAKK!!!) så blir det denne gangen TO premier!!! Og blir det veldig bra respons, kan jeg nok klare å finne enda noen premier?!?

Og slik gjør du for å være med:

  1. Skriv en kommentar under dette innlegget og fortell hvilken premie du ønsker deg mest! Husk også å skrive din e-post adresse slik at vi kan kontakte deg om du vinner!
  2. Hvis du ikke allerede liker Facebook siden vår blir vi veldig glad om du vil bli en av oss og trykke "Liker" på denne siden Spiselige Kunstverk.
  3. Og så setter vi veldig stor pris på om du vil dele både dette blogginnlegget og vår FB side med dine venner!
Vinnerene trekkes og publiseres 24 februar her på bloggen!!!

De to premiene du kan velge mellom er

"Perfect Pearls 14 & 12 mm" fra First Impressions Molds! Flott silikonform som kan brukes til sukkerpasta, marsipan, modellering/blomsterpasta, sjokolade og masse mer. Med denne lager du f.eks. flotte perlekanter på kaken din eller kanskje noen perlesmykker til en veskekake?

og

"Hjerte kakeform 25 cm diameter og 7,5 cm høy" fra PME! En hjerte kakeform ca 25 cm i diameter. Høyden er 7,5 cm. Laget av ikke-reaktiv aluminium, sømløs konstruksjon og med rette sider. Perfekt til neste Valentines Day, et bryllup og jentebursdager!

106 kommentarer:

  1. Er med! Liker og deler!
    linap3 (æt) yahoo.com

    SvarSlett
  2. Hadde ikke vært feil med den perleformen :D

    SvarSlett
  3. Blir gjerne med :-) Liker, følger og deler.
    Om jeg skulle bli den heldige ønsker jeg meg :
    Hjerte kakeformen.
    Ha en koselig Valentinesdag :-)

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  4. Liker siden kjempegodt.. ønsker meg den hjerteformede kakeformen :-) synovegronnerud@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg deltar gjerne! Ønsker meg hjerteformen!

    Hilsen Jori Strædet Kjelland (jorisk1@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Blir gjerne med, liker og deler på facebook og følger :)
    Ønsker meg hjerteformen, happy Valentine
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  7. Hadde vært kjekt å vinne den hjerteforma :-)
    Fantastisk fjesbok,blogg,nettbutikk og kurser. Du er en ressurs jeg er glad jeg har i nærmiljøet.

    SvarSlett
  8. liker og deler. Ønsker hjertekakeformen

    emi010600@hotmail.com

    Marita r

    SvarSlett
  9. Håper å vinne perleformene :-) Hilsen Lise (liseegeland@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Inspirerende blogg! Ønsker meg pærleformen!

    Lill.gulbrandsen@lyse.net

    SvarSlett
  11. Er gjerne med. Ønsker hjerteformen om jeg er så heldig.
    Hilsen Linda
    Rei_linda@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Å så fine gaver! Ønsker meg den til å lage perler med ;o) Gratulerer med så masse følgere og vel fortjent!!

    bakegleder@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Åhhhh, vil så veldig gjerne ha perleform ;) Flott side <3

    Hilsen Anita
    ani-lill@online.no

    SvarSlett
  14. Ååå så kjekke give away. Jeg kunne tenkt meg perlene fra forst impression. De mangler jeg i samlinga mi <3<3 ha en fin valentines dag <3<3 monasaebo@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så fin giveaway!Jeg liker og deler siden her på Facebook,og jeg må SI jeg virkelig ønsker meg den hjerteformen :)

    Beste hilsen
    Ulla-Mona
    ullamona@online.no

    SvarSlett
  16. Liker siden og deler den på veggen min.
    Hadde blitt glad for "hjerteformen"
    Ønsker alle en fin "alle hjerters dag"

    Kjell Magnus
    kjell.knaevelsrud(ætt)lyse.net

    SvarSlett
  17. Hej, jag skulle gärna vilja vinna pärl-formen!
    Jag gillar och delar på Facebook!

    Önskar er en mysig Alla hjärtans dag!
    Kram Karin

    SvarSlett
  18. Hjerteformen ønsker jeg meg veldig :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  19. andrea.hjeldnes@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Perleformene er noe jeg har ønsket meg lenge! :-) Hilsen rita[a]per.no

    SvarSlett
  21. Hjerteformen hadde vært knall :)
    Hilsen Kristin. osloby2002@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jag skulle vilja vinna pärlformen, skulle vara kul att ha! :)
    Glad Alla Hjärtans Dag!
    Matilda - Matildas kafferep

    matildas.kafferep@gmail.com

    SvarSlett
  23. Likt og delt :)
    Ønsker hjerte kakeform.

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hjerteformen er mitt ønske om jeg skulle vinne :)

    Mvh
    Linda
    linda.tjelta.hage@gmail.com

    SvarSlett
  25. Har bare såååå lyst på slike perleformer. Så det er gaven jeg ønsker meg mest!! Men hjerteformen er også flott!
    Anne Silje Kongevold
    ask_jersey@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Ønsker meg perleformen om jeg skulle vinne :-) Likt og delt!

    SvarSlett
  27. Åhhh, vil gjerne være med i trekningen, øverst på ønskelisten står Perfect Pearls :) Super blogg!

    Hilsen Tone
    arvidsdatter@hotmail.com

    SvarSlett
  28. er gjerne med =) ønsker meg sterkt den hjerteformen =) =) har likt siden deres i laaaaaang tid og deler den gjerne videre =)

    Klem Jane
    janehopland@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Sååå mye flott, klart vi liker dette :-)


    klem fra Bente Christin

    bente@frankovesen.tv

    SvarSlett
  30. Jeg er med!
    Ønsker meg hjerteformen! <3

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  31. Hei! Ønsker absolutt å være med på giveawayen! Oppdaget dere nå i kveld, og har nettopp "likt" fb-siden deres. Deler gjerne siden med andre : ). Ønsker meg perleformen hvis jeg vinner.
    Hilsen Hilde-Gunn
    hildegunn.lande@kleppnett.no

    SvarSlett
  32. Hei! Liker på fb, og delt konkurransen!
    Ønsker den flotte hjerteformen :)

    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Ønsker meg hjerte kakeform :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg er med, likt og delt her og på fb. Jeg ønsker meg hjerteformen, men blir også glad for perle formen. Lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  35. Hjerte kakeform ønsker jeg hvis jeg vinner, likt og delt på facebook :)
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Hjerteformen :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Jeg satser på at hjerteformen blir min. jeg deler på FB.

    Hilsen

    An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Skulle gjerne hatt en hjerteform så jeg håper å vinne den ;-)


    solveig.aasen@live.no

    SvarSlett
  39. Hjerteform :)

    kakeverden(alfa)tutturen.no

    SvarSlett
  40. Flott side, deler gjerne. Ønsker meg hjerteform.

    Linda@kakeri.no

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne være med på trekningen.
    Ønsker meg hjerteformen.

    monicasandhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Hei.
    Flotte giveaways!
    Jeg ønsker meg perleformen.
    Likt og delt :-) lisbeth.n@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Gjort alt som gjøres kan, smil!
    Hjerteformen ville jeg hatt veldig lyst på!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Ønsker meg perleformen. Liker og delt :)
    linnkristin_2000@live.no

    SvarSlett
  45. Perleformen ønsker jeg meg :) Like har jeg gjort lenge, og dele skal jeg såvist gjøre :)
    rasthage@hotmail.com

    Og takk for en flott side.

    Runhild Hagen.

    SvarSlett
  46. Vil gjerne vinne hjerteformen:-)
    Siv82@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Åååh, den perleformen har jeg ønsket meg lenge :) Gir så fin dekor rundt kanten på kakene.
    Gøy med giveaway, så jeg må prøve lykken ;) Har likt siden din lenge, mye fin inspirasjon å hente.
    junebk@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hei! Jeg ønsker meg den søte hjerteformen <3

    Hilsen Camilla :-)

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med på denne.
    Følger, deler og liker alt.
    Hjerteformen ser veldig fin ut!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  50. Ønsker meg veldig en hjerteform :-) Likt og deler <3
    mette_kroken@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Go dag. Likt å delt. Jeg vil gjerne ha hjerteforma vest æ sku ha vært så heldig å vinne.
    ravna76@hotmail.no

    SvarSlett
  52. Ville gjerne hatt de perleformene :) parken26@hotmail.com

    SvarSlett
  53. håper å vinne perleformen <3 liker og deler :)
    mvh annelinn toften
    annelinn86@yahoo.no

    SvarSlett
  54. Så gøy, her er jeg selvsagt med :)
    Hjerter får vi aldri nok av <3

    Mvh Bente
    (kunmeg@live.no)

    SvarSlett
  55. Hei kunne egentlig tenkt meg begge, men øverst står vel perleformen. Liker facebook siden jeg kan dele den videre. tonlisjo@online.no Mvh Tone Lise

    SvarSlett
  56. Liker og deler og vil gjerne være med på giveaway :)

    SvarSlett
  57. Hei liker og deler vil gjerne ha perleforma :)

    Hilsen june
    juin@online.no

    SvarSlett
  58. Liker og deler! Hadde passa veldig bra med de perleradene ja, da jeg har manko på sånt i kofferten min! :)

    marita@herrebokasa.net

    SvarSlett
  59. Perlene hadde vært fint å ha :)

    Det er klart jeg liker og deler :)

    SvarSlett
  60. Har veldig lyst på den formen til å lage perler med! Oppdaga nå at spiselig kunstverk har egen blogg, så den må jeg sjekke litt mer ut:-)

    SvarSlett
  61. Jeg liker og deler på fb, og jeg ønsker meg mest formen :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  62. Ønsker perleraden.
    Har likt fbsiden din lenge

    SvarSlett
  63. Har likt siden lenge, og skal så klart dele :)

    Har lenge tenkt å bestille meg perleradene, så det hadde vært gull å vinne det ;-)

    anette.myrvold@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Perleformene hadde vært perfekt ;)

    SvarSlett
  65. Grattis!! :) Velfortjent med så mange visninger :)

    Kunne jo tenkt meg begge delene jeg, men perleraden kunne jeg hatt brukt for på et kommende prosjekt så det blir den i så fall :)

    tone.vf@gmail.com

    SvarSlett
  66. Liker og deler,å skulle jeg være så heldig så kunne jeg tenke meg perlemoulden.

    torill_thulin@msn.com

    SvarSlett
  67. JA!
    Eg vil gjerne vera med!!
    Kunne virkelig tenkt meg perlemoulden! Har lenge vurdert å kjøpe slike, men har ikkje blitt heilt til enda..
    Og deler så klart dette blogginnlegget på fb veggen min :)

    tiaengel235@live.no

    SvarSlett
  68. Eg er med og ønsker å vinne <3 formen.

    Deler og liker
    Åse Katla

    Ase.Katla@haugnett.no

    SvarSlett
  69. Ønsker meg perleformen! Deler så gjerne!
    inth@broadpark.no

    SvarSlett
  70. May Tove Gudmestad17. februar 2013 kl. 20:11

    Ja. Eg ønsker meg så ei slik perlerad form =)

    M.v.h May Tove

    maytove_gudmestad@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Ønsker meg hjerteforma!

    monicaleite@live.no

    SvarSlett
  72. Jeg er med og liker og deler! Vinner jeg blir jeg igrunn like glad ofr begge premeir, men MÅ jeg velge, så blir det hjerteformen!

    Klem

    SvarSlett
  73. liker og vil gjerne være med.Delt igjen:)Klem anette

    SvarSlett
  74. perleborden hadde vært kjekt å ha;-))

    SvarSlett
  75. Hjertekakeformen var søt,så valget faller på den:)
    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  76. Jeg liker og deler.Jeg önsker meg formen til å lage perler med.
    kari.lovdal@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Jeg satser på at hjerteformen. jeg deler og liker på FB.
    mariann.s.nylend@gmail.com

    SvarSlett
  78. Ja hjerteformen hadde vært noe!! :-)

    SvarSlett
  79. Så flott Giveaway <3 Morro å få være med på slike flotte GA :)

    Om jeg skulle vinne så ville jeg ønsket meg FI siliconformen :)

    SvarSlett
  80. åååh vil vil vil :)
    hadde vært supert å vinne hjerteformen :)
    har vært tilhenger av spsielig kunstverk på fb leeeeeeeeenge :)

    SvarSlett
  81. Håper jeg ikke er for sen! Ønsker meg virkelig den "Perfect Pearls 14 & 12 mm" fra First Impressions Molds!!! :) Har hatt lyst på den lenge!

    SvarSlett
  82. Hei å hå ,jeg ønsker meg så den fine perfect pearls,men måtte den beste vinne her,Ha en fin kveld. Tordis

    SvarSlett
  83. Krysser fingrene og ønsker meg perleformen:)

    mvh
    kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  84. Trenger veldig den perleformen :-)

    SvarSlett
  85. Jeg ønsker meg perleformen, slik at jeg slipper å trille kjipe kuler:p
    Mvh Lene
    lene.svaleng@gmail.com

    SvarSlett
  86. Så fin giveaway :)
    Liker og deler, og skulle jeg vært så heldig å vunnet hadde jeg ønsket meg perlene fra first impression.

    Ønsker dere en riktig fin dag!

    Hilsen Tone
    Tone_Dalen@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Liker og deler og ønsker meg veldig perleradform :)
    Hilsen Anne-Lise Pedersen

    SvarSlett
  88. Jeg vil gjerne bli med på trekning :) Jeg liker, følger og har delt facebooksiden deres på min profil :) Ønsker meg hjerteformen.
    Ha en fin dag!

    Mvh, Tanja
    kirketa@online.no

    SvarSlett
  89. Fantastisk give away! Liker dere på FB og tar gjerne mot hjerteforma om jeg skulle vinne.
    Mail adresse: petronelline(a)hotmail.com

    SvarSlett
  90. Åhh så gøy :)

    Ønsker meg veldig gjerne perleformen :))
    Susannethorkelsen@gmail.com

    SvarSlett
  91. Jeg prøver lykken :)
    Liker & Deler på FB.

    Om jeg er heldig så har jeg veldig
    lyst på hjerteformen :)
    Krysser fingrene og ønsker deg en videre fin uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Blir gjerne med, og ønsker meg helst hjerteformen :)

    SvarSlett
  93. Jeg ønsker meg hjerteformen :)
    kenni-.rocks@lyse.net

    SvarSlett
  94. Jeg ønsker hjertekakeformen :-))
    mariann_raugstad@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Klart jeg blir m på giveawayen �� og ønsker meg hjerteformen hvis jeg vinner.
    Nærmer seg 100 deltakere nå ��
    Kate

    SvarSlett
  96. Jeg ønsker hjertekakeformen hvis jeg er den heldie vinneren =)

    Mvh Linda L
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Jeg ønsker meg hjerteformen hvis jeg vinner!
    biancab200@hotmail.com

    Mvh
    Bianca B. Bertelsen

    SvarSlett
  98. Jeg kunne faktisk ønskt meg begge deler.
    Så hva enn du sender,
    hvis jeg vinner,
    blir en overaskelse for meg...
    Hehe...
    Jeg liker og har delt deres side på FB.
    Den er så kjekk å lese på.
    Å titte på.
    Å teste ut ting man finner der...

    Mvh.
    Nickolas Langerud
    nickolaslangerud@gmail.com

    SvarSlett
  99. Perlerad hadde vært kjekt.
    torubra@online.no

    SvarSlett
  100. "Perfect Pearls 14 & 12 mm" hadde vært fint :)

    lavendel_l@hotmail.com

    SvarSlett
  101. gulbranf@online.no

    SvarSlett
  102. Å måtte den beste vinne.Ønsker meg så perleformen.ha en god dag.

    SvarSlett
  103. Er med har likt og delt.
    hagiamiljo@live.no

    SvarSlett
  104. TUSEN TAKK til alle som har deltatt, denne giveawayen er avsluttet. Hvem som vant kan dere lese om her: http://spiseligekunstverk.blogspot.no/2013/02/vinnerene-av-valentine-giveawayen.html

    SvarSlett